Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:uitzetten meldingen
Pjotr
Newbie
Post uitzetten meldingen
on: June 21, 2011, 08:37

ben blij met mijn S2; ik heb echter iets aangeklikt, waardoor ik bij binnenkomende berichten/telefoongesprekken een gesproken melding krijg. Hoe zet ik dit weer uit? alvast bedankt. Pjotr

Ron
Newbie
Post Re: uitzetten meldingen
on: June 21, 2011, 09:20

Kijk eens bij instellingen en dan Spraakinvoer en uitvoer en dan spraakuitvoer waarschijnlijk staat daat een vinkje bij autostand.

Pjotr
Newbie
on: June 21, 2011, 14:12

ja dat was hem, dank je wel! Nog een vraag: hoe krijg ik een een zelf opgenomen geluidsbestand, verplaatst naar "mijn (geluids)bestanden" zodat ik die kan selecteren voor een bepaald contactpersoon?

Ron
Newbie
on: June 21, 2011, 19:19

Ik doe dat met de functie 'mijn bestanden' die je vind onder applicaties. je zoek je bestand op en dan hou je dat even vast je krijgt dan een aantal keuze's delen, wissen, verplaatsen, kopieeren, naam wijzigen en details met verplaatsen kan je het bestand verplaatsen waar jij het wilt hebben.

Smaakvol
Newbie
on: August 19, 2011, 13:55

Hoe kan ik real time een bericht ontvangen dat er een nieuwe email is binnengekomen.
Ik wil zo snel als mogelijk een bericht ontvangen dat er een nieuwe email is binnengekomen.
Vanwege mijn werk en het accepteren van opdrachten zijn directe email meldingen belangrijk voor mij.
Alvast bedankt.

Pagina's: [1]

Mingle Forum by cartpauj
Versie: 1.0.33 ; Pagina geladen in: 0.061 seconden.